PARADOXE eylül 2013

İletişim önüne geçilemez bir hızla ilgi alanlarımızı " güncenin varlığı " ya da absürt'ün güncesi olarak işgal altına almış bir durumda . İrreel'i hayal etmiyoruz , çünkü o elimizin altında :


Bir gazete haberi 1929



Türkçe konuşmak ne kadar zorlaşmış sa , yazmak ise başka bir bela , her gün okuduğumuz ya da baktığımız gazetelerin başlıklarından ; media'yı luzumsuz işgal eden "individu"lerin yorumlarına dek Türk Dil Kurumunun ( bilmiyorum hala yaşıyor mu ?) sözlük çalışmalarına katkıda bulunuyor ;
Bir gazete haberi 2013







Daha önce Legion d'Honneur konusunda yazdıklarımı doğrulayan yeni bir haber ; nice dostumuz bu ödülün içeriğini düşünmeden " mal bulmuş Magrep'li " gibi bu rozeti yakasına taktığında , Fransa'nın genelde Türkiye'yi nasıl değerlendirdiğinin farkında değildir.






Geçenlerde Lebrizcom Sanal dergide yayınlanan ;  Pınar Turanlı'nın " Borusan Contemporary Perili Köşk'de bir gün " başlıklı yazısında , Bu mekanda sergi yapmak için özellikle İstanbul'a çağrılmış Avusturya'lı sanatçı Gerwald Rockenschaub'un yanıtlarını Becket'in tiyatrosuna çok yakın buldum :






:




Gerward Rockenschaub




Benim içeriğimde önemi bir yeri olan Rumeli Hisarı " Perili Köşk " ün böyle bir sirk'e mekan olacağını kim düşünebilirdi ? Dostum " Kürt Neco "nun kulakları çınlıyordur öbür dünyada .


A






Büyük holdinglerin "artık" paralarını harcıyacağı "Çağdaş Sanat Mekanları"nında suyu çıkmış durumda , Beyoğlu'ndakilerinin dolup taştığını da yazmıştım . Bu haberde en çok ilgimi çeken René Block ismi hiç yabancı değil ! Ben yok oldu sanıyordum ama Biennal kurdu demek buralarda otluyormuş !






























Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

BİR MÜZEDE OLMAK YA DA OLMAMAK - LEVENT ÇALIKOĞLU

UTKU VARLIK - SANAT AYRICALIKTIR / HELİN KAYA

GÜLÜNÇ BİR ADAMIN DÜŞÜ - BEDRİ BAYKAM